Termeni si conditii

 

  1. DEFINITII SI TERMENI

COBYUL  – este denumirea comerciala a societatii COBYUL S.R.L., persoana juridica romana, avand sediul social situat in Iasi, Fdc. Paun, nr. 2 judetul Iasi, inregistrata la Oficiul Regstrului Comertului de pe langa Tribunalul IASI sub nr.J22/2228/2003, avand Cod unic de inregistrare 15957724

Vanzator – COBYUL

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre COBYUL (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre COBYUL si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Serviciu – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile publice disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

Utilizator – Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre COBYUL si acesta.

Document – prezentele Termeni si Conditii

Buletin informativ / newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, si/sau promotiilor desfasurate de catre COBYUL intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea COBYUL cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs de catre COBYUL catre Client indiferent de modalitatea de livrare.

Contract la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2

Rechemare produs –  modalitate de a retrage de la comercializare sau a rechema de pe piata un produs periculos,  ce poate avea efecte nocive asupra omului sau mediului, din motive de siguranta. Pentru mai multe detalii a se consulta sectiunea „Regulamentul privind siguranta generala a produselor (GPSR)”

 

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului.

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.2. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, COBYUL isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.3. COBYUL poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.

3.4. Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.5. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

4.1. Accesul in vederea utilizarii Site-ului si efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator, cat timp utilizeaza Site-ul in conformitate cu prezentul Document si reglementarile aplicabile.

4.2. Utilizarea abuziva a Site-ului sau pentru alte scopuri decat cele autorizate expres de COBYUL este interzisa, iar COBYUL nu va fi responsabil pentru nicio paguba cauzata de o utilizare neautorizata. Cu precadere, urmatoarele actiuni sunt interzise:

  1. nerespectarea obligatiilor de plata sau a oricaror obligatii fata de COBYUL;
  2. realizarea de Comenzi in alte scopuri decat achizitionarea de Bunuri;
  3. oferirea de informatii false, inexacte, neactualizate la crearea Contului, inclusiv indicarea unei identitati false, prin orice mijloace (de exemplu, prin utilizarea unei adrese de e-mail, nume, pseudonim sau altfel);
  4. crearea mai multor Conturi de aceeasi persoana fizica sau persoana juridica;
  5. nerespectarea confidentialitatii detaliilor de conectare la Cont,
  6. intreprinderea de actiuni care sunt ilegale, imorale, impotriva securitatii publice sau alte actiuni ori omisiuni care incalca orice reglementari aplicabile,
  7. utilizarea oricarui tip de instrument software extern care poate perturba operarea normala a Site ului,
  8. incercarea de a interveni in functionarea serverelor de gazduire sau a Site ului prin orice moduri;
  9. cesionarea, copierea, decompilarea sau incercarea de a descoperi codul sursa al Site ului sau al continutului acestuia;
  10. utilizarea oricarui robot, algoritm sau a altor mijloace automatizate pentru a citi codul sursa sau pentru a extrage date din Site;
  11. incercarea de a testa sau scana vulnerabilitatea oricarui sistem din Site, accesand orice servere sau servicii din Site care nu sunt publice, fara autorizare, inclusiv incercarea de a interveni in functionarea serverelor de gazduire sau a Site ului prin orice moduri;
  12. publicarea de continut care lauda, promoveaza, incurajeaza sau incita la terorism, rasism, revizionism, xenofobie, homofobie, sexism, discurs care instiga la ura, discriminare, trafic de persoane, crima organizata, organizatii ilegale, autovatamare, suicid , tortura, cruzime impotriva animalelor, justificarea crimelor de razboi, exploatarea sexuala a copiilor si/sau a adultilor, culturi sau alt Continut ilegal a adultilor, culturi sau alt Continut ilegal;
  13. intreprinderea de actiuni capabile sa dauneze intereselor COBYUL, direct sau indirect, prin orice mod, inclusiv, dar fara a se limita la formularea unor declaratii injurioase, indreptate in mod direct sau indirect impotriva COBYUL, a angajatilor, a reprezentantilor, sau partenerilor sai, precum si cu privire la sistemul informatic pus la dispozitie de catre COBYUL, adoptarea unor pozitii publice care pot avea un impact negativ asupra COBYUL sau serviciilor prestate de aceasta; 
  14. utilizarea Site pentru orice scop ilegal sau neautorizat sau implicarea, incurajarea sau promovarea oricarei activitati ilegale sau care incalca acest Document, precum si orice alta orice alta conduita sau activitate pe Site care in mod justificat ar putea prejudicia in vreun fel COBYUL, alti Utilizatori/Cumparatori, sau alti terti (precum, informatiile confidentiale sau proprietatea intelectuala).

4.3. Pentru motive justificate, in cazul nerespectarii dispozitiilor din prezentul Document sau a dispozitiilor legale, COBYUL isi rezerva dreptul de a aplica una sau mai multe masuri corective, precum:

  1. suspendarea sau inchiderea Contului sau restrictionarea in orice alt mod a accesului la Site sau la functionalitati din Site (de exemplu, in cazul unor incalcari repetate sau grave, cum ar fi furnizarea de informatii false la crearea Contului, utilizarea datelor personale ale altei persoane);
  2. limitarea sau suspendarea accesului Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii de Comenzi (de exemplu, in cazul lansarii in mod frecvent de Comenzi false, care sunt ulterior anulate);
  3. restrictionarea accesului Utilizatorului/Cumparatorului la unele din modalitatile de plata acceptate (de exemplu, in cazul plasarii de Comenzi multiple pentru care modalitatea de plata aleasa se dovedeste a nu avea fonduri suficiente pentru onorarea Comenzilor);
  4. suspendarea vizibilitatii sau stergerea Comentariilor, Intrebarilor, Review-urilor sau a altor informatii publicate (de exemplu, in cazul in care acestea contin remarci ofensatoare, jignitoare sau disctriminatorii, respectiv in situatia in care nu se respecta Ghidul Review-urilor/Recenziilor Bunurilor si Serviciilor Comercializate); 
  5. suspendarea posibilitatii Utilizatorului /Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri” (de exemplu, in cazul unor incalcari repetate ale prezentului Document, inclusiv a Ghidului Review-urilor/Recenziilor Bunurilor si Serviciilor Comercializate). 

4.4. In plus fata de masurile corective de mai sus, COBYUL poate suspenda prelucrarea sesizarilor sau reclamatiilor transmise prin Site potrivit art. 20.2 sau a plangerilor transmise prin sistemului intern de solutionare a plangerilor potrivit art. 20.3 fata de persoane care transmit frecvent sesizari, reclamatii sau plangeri ce sunt in mod vadit nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv (de exemplu, cu scop sicanator, al carui continut nu notifica o situatie reala, etc.).

4.5. Pentru detectarea incalcarilor, COBYUL poate folosi software sau tehnologie automata sau verificarile se pot realiza de catre o persoana, manual. In orice situatie, decizia cu privire la incalcare si/sau aplicarea unei masuri corective este luata de o persoana.

4.6.Orice exemple furnizate de COBYUL in cadrul prezentului Document, inclusiv referitoare la tipurile de actiuni interzise sau masuri corective, au caracter pur exemplificativ. Masurile corective adoptate de COBYUL pot varia de la caz la caz, in functie de fiecare situatie, fiind adaptate particularitatilor specifice ale fiecarei situatii.

4.7. Masurile corective vor fi proportionale si vor tine cont de interesele persoanelor implicate, de toate faptele si circumstantele relevante care rezulta din informatiile aflate la dispozitia COBYUL, printre care:

  1. frecventa incalcarilor – numarul absolut de elemente de Continut ilegal sau de notificari ori plangeri vadit nefondate, transmise intr-un anumit interval de timp si proportia relativa a numarului respectiv in raport cu numarul total de informatii furnizate sau de notificari transmise intr-un anumit interval de timp (de exemplu, in cazul a 3 incalcari savarsite intr-un interval de timp de 6 luni de zile vor fi aplicate masuri corective mai restrictive, cum ar fi suspendarea sau inchiderea Contului fata de cazul in care cele 3 incalcari sunt savarsite intr-un interval de timp de 2 ani de zile);
  2. gravitatea incalcarii, inclusiv, daca este cazul natura Continutului ilegal, si a consecintelor acestora (de exemplu, in cazul unor incarcari foarte grave, cum ar fi instigare la terorism, proxenetism, abuzuri, etc., COBYUL va putea aplica masuri corective mai restrictive, precum suspendarea sau inchiderea Contului);
  3. in cazul în care poate fi identificata, intentia persoanei care a comis incalcarea (de exemplu, in situatia in care anumite Comentarii, Intrebari sau Review-uri sunt lasate cu  scopul unic de a prejudicia imaginea COBYUL).

4.8 Masurile corective vor fi luate cu instiintarea in prealabil a persoanei asupra careia se rasfrang. Cu toate acestea, in situatii exceptionale, cand natura incalcarii o impune, COBYUL poate lua masuri corective fara instiintarea prealabila. COBYUL va informa de indata persoana afectata cu privire la:

  1. masura corectiva si, acolo unde este cazul, durata pentru care se aplica;
  2. motivele si faptele care au stat la baza masurii corective, inclusiv daca aceasta a fost ca urmare a unei actiuni voluntare din partea COBYUL sau ca urmare a unei notificari primite de COBYUL;
  3. dupa caz, informatii din care sa reiasa daca masura corectiva a fost luata in privinta unui Continut ilegal detectat sau identificat prin mijloace automatizate;
  4. faptele și temeiul juridic sau dispozitiile relevante din acest Document pe care masura corectiva s-a intemeiat, dupa caz; 
  5. informatii despre caile de atac disponibile.

Informatiile mai sus mentionate nu vor fi furnizate in cazul in care furnizarea din partea COBYUL ar reprezenta o incalcare sau nerespectare a legii sau a unui ordin din partea unei autoritati, respectiv daca o astfel de furnizare de informatii ar fi de natura sa perturbe o investigatie.

4.9. In oricare dintre aceste cazuri, persoana afectata se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al COBYUL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

 

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

5.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

6.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a COBYUL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

6.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de COBYUL, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al COBYUL asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al COBYUL.

6.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre COBYUL si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea COBYUL cu referire la acel Continut.

6.4. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

6.5. In cazul in care COBYUL confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea COBYUL pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

6.6. Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea COBYUL si/sau al angajatului/prepusului COBYUL care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

6.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

  1. COMANDA

7.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.

7.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

7.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

7.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

7.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

7.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de COBYUL, in cazul platii online;

7.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

7.5. Clientul COBYUL poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

        – Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site

        – Coletele prezinta deteriorari severe (atasare poze colet deriorat)

        – Produsele au fost livrate gresit

        

        – Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 34 / 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34 / 2014.

7.5.1. Clientul este obligat sa notifice COBYUL , intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa , in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor.

7.5.2. Clientul COBYUL nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (produsul este folosit, nu are toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Avand in vedere specificul produselor comercializate , respectiv produse cosmetice, nu pot fi acceptate la retur din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena , produsele care au fost utilizate sau desigilate de consumator.

7.5.3. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului. COBYUL ramburseaza sumele mentionate folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursarii. COBYUL nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferita de COBYUL . Cu exceptia cazului în care COBYUL s-a oferit sa recupereze el însusi produsele, în cazul contractelor de vânzare, COBYUL poate amâna rambursarea pâna la data receptionarii produselor care au facut obiectul vânzarii sau pâna la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre COBYUL , luându-se în considerare data cea mai apropiata. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

7.5.4. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client pentru returnarea produselor, nu se ramburseaza.

7.5.5. Premiile sub forma de voucher, sau produse COBYUL , castigate in urma concursurilor desfasurate de COBYUL , nu se returneaza. Fac exceptie doar produsele identificate neconforme (defect de fabricatie), sau produse trimise gresit fata de cele solicitate de castigator.

7.5.6. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.

7.5.7. Atunci când consumatorul îsi exercita dreptul de retragere dupa transmiterea cererii în conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8) din O.G. 34 / 2014, consumatorul plateste catre COBYUL o suma proportionala cu ceea ce s-a furnizat pâna la momentul în care consumatorul a informat COBYUL cu privire la exercitarea dreptului de retragere, în raport cu acoperirea totala a contractului. Suma proportionala care trebuie platita catre COBYUL de catre consumator este calculata pe baza pretului total convenit în contract.

7.6. In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului

7.7. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

“stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil in stocul COBYUL

“momentan indisponibil”– momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.

  1. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

8.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

8.1.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator; 

8.1.2. furnizarea de Bunuri al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

8.1.3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

8.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

8.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

8.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

8.1.7. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

8.1.8. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

  1. CONFIDENTIALITATE

9.1. COBYUL va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

9.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

9.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. COBYUL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

  1. Buletin informativ/Newsletter

10.1. Primirea buletinului informativ presupune completarea unui formular de catre Utilizator sau Client si acceptarea neconditionata a documentului, in cazul in care nu si-a exprimat deja acest acord.

10.2. Datele preluate de la Utilizator sau Client in scopul expedierii buletinului informative pot si vor fi folosite de catre COBYUL in limitele Politicii de confidentialitate.

10.3. Renuntarea la primirea buletinului informativ de catre Utilizator sau Client, se poate face in orice moment:

        – Folosind legatura special destinata din cadrul oricarui buletin informativ primit.

        – Prin modificarea acceptului sau de a primi buletinul si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea contului.

        – Prin contactarea COBYUL, conform cu informatiile de contactare, si fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

10.4. Renuntarea la primirea buletinului informativ nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

10.5. COBYUL isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora va trimite buletinul informativ cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Utilizator sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi buletinul informativ, fara nici un angajament ulterior din partea COBYUL, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

10.6. COBYUL nu va include in buletinele sale informative transmise Utilizatorului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al COBYUL, la momentul expedierii buletinului.

  1. FACTURARE – PLATA 

11.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.COBYUL.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

11.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

11.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute de COBYUL, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

11.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

11.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de COBYUL, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

11.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre COBYUL in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

11.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@cobyul.ro

11.8. Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile COBYUL si nici nu vor fi stocate de catre de COBYUL, ci de catre procesatorul de plati integrat in Site, entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor. COBYUL furnizeaza serviciul în domeniul inregistrării și stocarii datelor cardului de plata a utilizatorului prin intermediul entitatii autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card, NETOPIA, o societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Polonia, înregistrată în Registrul Întreprinderilor ținut de Tribunalul Poznań-Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, sub numărul de înregistrare 0000274399, având sediul social situat în 186 Grunwaldzka, 60-166 Poznan, Polonia.

Datele cu caracter personal conținute în baza de date de tokenizare vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile legislației aplicabile, în special Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date, care abroga Directiva 95/46/CE (denumit în continuare „GDPR”). COBYUL, în calitate de operator al datelor personale conținute in baza de date de tokenizare, incredințeaza PayU prelucrarea datelor menționate mai sus, in scopul necesar prestarii serviciilor de tokenizare.

11.9. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

11.10. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

11.11. In cazul in care Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul  opteaza sa se identifice, in relatia cu Vanzatorul, prin codul numeric personal, in vederea emiterii facturii in relatia B2C, acesta este rugat sa ne contacteze  prin intermediul EMAIL:contact@cobyul.ro

  1. LIVRAREA BUNURILOR

12.1. Conditiile de livrare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre COBYUL le ragasesti in sectiunea Livrare comenzi.

12.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

12.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

  1. GARANTII

13.1. Toate Bunurile comercializate prin Site, de catre COBYUL  beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/Vanzatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate, daca este cazul), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

14.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

  1. RASPUNDERE

15.1. COBYUL nu poate fi tinut responsabil in fata nici unei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza pe continut.

15.2. COBYUL nu poate fi tinua responsabil pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel de pierderi.

15.3. In cazul in care un Utilizator/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre COBYUL, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii COBYUL, conform detaliile de contact, astfel incat COBYUL sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

15.4. COBYUL nu garanteaza utilizatorului sau clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al COBYUL.

15.5. COBYUL nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

15.6. COBYUL este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Utilizator sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al COBYUL, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

15.7. COBYUL nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

        – serviciul va fi potrivit cerintelor clientului

        – serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel

        – produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului

15.8. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

  1. SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii au posibilitatea sa scrie Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri cu privire la Bunurile si Serviciile comercializate pe Site.

  1. FOLOLSIREA COOKIE-URILOR

17.1. Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

  1. FORTA MAJORA

18.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

18.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

  1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)

19.1. Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.

19.2. Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul achizitionat, functionalitatile Site-ului sau Continut ilegal, Utilizatorii / Cumparatorii sau orice alte persoane interesate au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin email loa adresa:contact@cobyul.ro. Pentru a face o sesizare sau reclamatie, este necesara completarea formularaului corespunzator, inclusiv a tuturor campurilor indicate ca fiind obligatorii. COBYUL va informa pe cel care a facut o sesizare sau reclamatie cu privire la acceptarea acesteia si acolo unde este cazul cu privire la decizia luata, cu conditia sa i se fi furnizat datele de contact. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

In cazul in care Utilizatorii / Cumparatorii sau orice alte persoane interesate:

  • nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile; sau
  • primesc un raspuns peste acest termen; sau
  • sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia; pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 20.7 din prezentul document.

19.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 2020.5 de mai jos, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 2020.4. de mai jos.

19.4. In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL.

19.5. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a litigiilor.

19.6. SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca solutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.

19.7. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Iasi.

  1. SISTEMUL DE RECOMANDARE

20.1. Pentru clasificarea, ordonarea, sortarea si afisarea informatiilor, inclusiv a Bunurilor in Site, fie ca urmare a unei cautari, fie in mod prestabilit, in cadrul Site-ului sunt folositi anumiti algoritmi care determina afisarea intr-un mod nearbitrar. In cazul Campaniilor, ordinea in care Bunurile sunt afisate in Site este stabilita in baza mai multor criterii, cum ar fi, reducerea de pret, stocul disponibil, interesul consumatorilor. Pe parcursul unei Campanii, ofertele isi pot modifica pozitiile fata de cele pe care le-au avut la startul Campaniei, in functie de performanta lor. Sistemul de recomandare utilizat in Site functioneaza pe baza unor parametri principali. In cazul unei cautari in Site, informatia este afisata pe baza Algoritmilor de cautare.

  1. LIMITARI REFERITOARE LA CONTINUTUL SI SERVICIUL DIGITAL

21.1. Prin accesarea Site ului in orice fel precum si prin crearea unui Cont, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul, accepta Documentul respectiv prezentele Termene si Conditii, care formeaza cadrul contractual incheiat intre COBYUL si acestia si care reglementeaza conditiile si modalitatea de utilizare a Site ului .

21.2. Prin intermediul Site ului , COBYUL pune la dispozitia Utilizatorilor / Clientilor/ Cumparatorilor continut si servicii digitale, cu scopul principal de a permite acestora sa incheie Contractul cu Vanzatorul. In acest sens, COBYUL va aduce la cunostinta faptul ca natura, scopul si caracteristica principala a Site ului este aceea de a permite identificarea de catre Utilizator / Client / Cumparator a unui Bun , adaugarea acestuia in Cosul meu si plasarea Comenzii.

21.3. COBYUL isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale Site ului, ce pot avea la baza:

  1. necesitatea de a respecta cerintele legale modificarile se pot traduce in solicitarea unor documente suplimentare, in modificarea procedurii de autentificare precum si in orice modificare a interfetei Site ului care are la baza implementarea unor procese pentru respectarea protectiei datelor cu caracter personal, protectiei consumatorilor, pentru denuntarea activitatii infractionale si pentru eliminarea continutului neconform;
  2. dorinta de a imbunatati interfata Site ului prin, spre exemplu, actualizarea marcilor comerciale sau a altor aspecte estetice ale design ului Site ului
  3. adaugarea de caracteristici, functionalitati si adaptarea serviciului sau conținutului pentru un grad mai ridicat de interoperabilitate cu alte servicii și medii digitale, oferite de COBYUL.
  4. modificarea algoritmilor pentru a oferi continut mai relevant sau pentru a creste nivelul de modificarea algoritmilor pentru a oferi continut mai relevant sau pentru a creste nivelul de implicare al Utilizatorului / Clientului / Cumparatorului cu conținutul; 
  5. identificarea si semnalarea sau eliminarea continutului încarcat de consumatori care este protejat de drepturi de proprietate intelectuala sau care incalca Documentul sau legea; 
  6. modificarea specificatiilor tehnice ale Site–ului pentru motive de securitate prevenirea sau inlaturarea spyware, malware sau pentru a combate utilizarea bot–ilor.
  7. crearea, modificarea sau diminuarea spatiului dedicat publicitatii in functie de politica comerciala;
  8. limitarea raspunderii Site–ului fata de terti. 

21.4 COBYUL isi rezerva dreptul de a efactua modificari oricand, de a testa diferite versiuni ale interfetei, de a implementa efactua modificari oricand, de a implementa functionalitati personalizate si dinamice precum si de a le elimina in functie de parametri tehnici sau comerciali sau in baza interactiunii pe care utilizatorii platformei o au cu diferitele functionalitati.

21.5. Suplimentar, cu privire la intregul continut si serviciu digital, COBYUL implementeaza din cand in cand actualizari de interfata, de sistem si de securitate pentru a mentine conformitatea Platformei pentru a imbunatati experienta Utilizatorilor / Clientil. Astfel, in ceea ce priveste utilizarea magazinului online gazduit la adresa web COBYUL.ro si subdomeniile acestuia, actualizarile vor fi operate automat. In ceea ce priveste aplicatia COBYUL disponibila in magazinele de aplicatii online, COBYUL va notifica prin intermediul aplicatiei spre exemplu cu o notificare de tip push sau pe adresa de email atasata Contului, referitor la necesitatea de a instala actualizarea // ultima versiune a aplicatiei COBYUL si va oferi un termen rezonabil pentru aceasta. In situatia in care dvs. nu efectuati instalarea, COBYUL nu va raspunde pentru nicio neconformitate cauzata de lipsa actualizarii. 

  1. RECHEMARE PRODUSE

22.1. In cazul initierii unor actiuni de Rechemare a unui Produs periculos, fie de catre producator, distribuitor, importator sau persoana responsabila ori autoritate, anuntul se va regasi in cadrul sectiunii denumite Anunturi rechemare produse, disponibila in pe site ul COBYUL .

22.2. In cazul in care ati comandat un Produs periculos pentru care exista publicat un anunt de Rechemare, este necesar sa urmati pasii mentionati in cadrul anuntul respectiv.

  1. DISPOZITII FINALE

23.1. COBYUL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.

23.2. COBYUL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

23.3. COBYUL isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Exceptie fac paginile in care sunt prezentate firmele partenere sau ofertele acestora si unde nu vor fi introduse bannere de natura concurentiala.

  1. NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, site-ul nostru administrat de SC COBYUL SRL, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.

Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate. Refuzul dvs. determina anularea comenzii.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si sunt comunicate numai de catre Dumneavoastra.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la Departamentul Reclamatii, la adresa de e-mail ……….. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.